Dlaczego warto uprawiać sport?



Zaczęło się od tego, że musiałam wyszukać sobie jakiś sport, ponieważ miałam wadę postawy. Wybrałam siatkówkę. Bardzo się zmęczyłam na pierwszym treningu i myślałam, że już tak będzie. Z czasem jednak ćwiczenia zaczęły być coraz fajniejsze i mniej męczące. Teraz ciężki trening siatkówki to dla mnie czysta przyjemność. 



Co daje uprawianie sportu?

Uprawianie sportu jest bardzo korzystne dla ciała. Ale trzeba pamiętać również o zdrowym odżywianiu.

7 powodów, dla których dzieci powinny uprawiać sport

-wzmacnia ciało
-uczy wytrwałości i pokory
-hartuje
-dodaje pewności siebie
-sprawia przyjemność
-wycisza
-umacnia więzi




Jak dobrać sport do swojego charakteru?

Jesteś spokojny- joga.
Jesteś przebojowy, odważny- koszykówka, siatkówka.
Lubisz się porządnie zmęczyć- hokej.
Lubisz grę solo – tenis.
Uwielbiasz walkę, ale z zachowanymi zasadami - karate

Wilfredo Leon

Bardzo podziwiam tego sportowca. Gdy zobaczyłam go po raz pierwszy w telewizji, to od razu sobie pomyślałam: „Kurcze, ale ten gość ma zagrywkę! Szacun!”




Autor: Gabrysia Sz. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz