Moje Hobby

 

Ignacy K.

Moim hobby jest majsterkowanie. Zaczęło się to, kiedy moi rodzice robili zajęcia naukowe dla dzieci. Był poziom, na którym budowaliśmy drewniany domek. To właśnie wtedy się tym zainteresowałem i postanowiłem podszlifować swoje zdolności manualne. W końcu, gdy osiągnęły one pewien poziom, zacząłem robić własne projekty. Parę z nich widnieje na poniżej zamieszczonych zdjęciach (3 z nich to dodatkowe projekty na technikę). Żeby urozmaicić moje konstrukcje, przeczytałem dwa kursy podstaw elektroniki. Pozwoliło mi to konstruować samemu proste instalacje elektryczne, które dały nowe funkcje niektórym moim koncepcjom.

W tym hobby najważniejsze są: kreatywność, ambicje, automotywacja, dobre zdolności manualne, znajomość matematyki i oczywiście materiały. Jeśli czegoś z tych rzeczy zabraknie, to nici z projektu.

 










 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz