Jak napisać ładne opowiadanie

 Autor: Jan Z

Cześć!

Mam na imię Janek.

Dziś pokażę Ci, jak napisać ładne opowiadanie.

- Najpierw wymyśl, czego będzie dotyczyła historia.

- Następnie zrób wstęp, czyli początek opowiadania.

- Po wyjaśnieniu, gdzie odbywa się wydarzenie, napisz to, o czym opowiada historia.

- Teraz gdy zawarłeś całą treść swojej bajki, opisu, wiersza itp., napisz zakończenie. Możesz także zrobić morał, czyli wyjaśnienie przenośni z opowiadania.

Rady:

Podczas pisania tekstu zwracaj uwagę na kolejność wyrazów. Mam na myśli to, że kiedy napiszesz „Mam brata miłego” lub „Mam miłego brata”, łatwo wybrać dobrą opcję. Lepiej jest wyobrazić sobie rozmowę króla z sługą. Osoby o wysokim stanowisku rozmawiają bardzo elegancko i wytrawnie.

Przykład:

Król – To mój poddany! Witamy!

Sługa – Witam Waszą Wysokość!

Mam nadzieję, że Ci pomogłem.

Do zobaczenia! 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz