Moje ulubione zajęcie, czyli czytanie

 Pewnego dnia, kupując książki, zobaczyłem dzieło o tytule ,,Time Riders”. Notka z tyłu okładki mnie zainteresowała, a z racji na to, że lubię książki science fiction, kupiłem ją.

Seria książek „Time riders” została napisana przez Alexa Scarrowa, angielskiego pisarza, urodzonego w 1966 roku, specjalizującego się w książkach science fiction i fantasy.

“Time riders” to opowieść o podróżach w czasie, relacjach ludzi z różnych czasów i zagadkowych sytuacji, które nie przestają zaskakiwać. Trójka nastolatków, z różnych okresów czasowych i różnych miejsc na świecie, została uratowana przez byłego członka drużyny Time Riders. Są to: Liam z Titanica, Maddy z katastrofy World Trade Center, Sal z pożaru w 2026. Wszyscy powinni zginąć, jednak w ostatniej chwili ujrzeli przed sobą tajemniczego mężczyznę, który powiedział: Złap mnie za rękę..

Bohaterowie jednak nie zostali ocaleni, a zwerbowani do drużyny, mającej na celu ratowanie świata! W środku Londynu w roku 2001 mieszkają zupełnie, jak każdy inny człowiek, jednak w sytuacji, w której ktoś manipuluje czasem, wkraczają do akcji. Zamach na króla? Zmiana wygranych II wojny światowej? To wszystko znajdziesz w tej serii.
                       
Według mnie seria ,,Time riders” zasługuje na docenienie. Jeśli interesujesz się podróżami w czasie i kochasz książki science fiction to dobry wybór.
Książka spodobała mi się z powodu ciekawych postaci i interesującej fabuły, która momentami jest bardzo niespodziewana. Szczerze zachęcam do przeczytania chociaż jednego tomu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz